top of page

קומפי, למי זה מתאים, והאם אתם יודעים מספיק על עולם הביטוח?

Updated: Nov 10, 2021

אחת לכמה זמן עולה השאלה, למי קומפי, מיזם ליעוץ והשוואת מחיר מתאימה? מי הם הלקוחות?

האם מדובר בלקוחות עמידים או לקוחות ממוצעים? האם גילאים צעירים או מבוגרים ועוד.

התשובה שלי היא כזו, המיזם שלנו מתאים בגדול לכל מי שנח לו להשתמש בטכנולוגיה בסיסית ומעוניין לחסוך במחיר הביטוח, בזמן התעסקות ושיפור התנאים.

אם ננתח זאת באופן מדויק יותר של מי קהל היעד שלנו, מדובר בעיקר בנהגים בגילאי 24 ומעלה ללא תאונות או עם תאונה אחת בלבד בשלוש השנים האחרונות.

מתאים לאנשים שמעוניינים לחסוך בזמן, כסף ושיכולים להיות רגועים, שיקבלו את הביטוח הטוב ביותר באופן האובייקטיבי ביותר.


מדוע להיות רגועים? תרשו לי להסביר.

הרי היום אף גורם לא עומד לחלוטין בצד של הלקוח באופן שהוא בלתי תלוי, משמע אובייקטיבי.

מצד סוכני הביטוח, הם הינם משווקים, אנשי מכירות, של חברות הביטוח וגוזרים עמלת מכירה בהתאם למוצר שמכרו ובנוסף, כל חברת ביטוח מתגמלת שונה את סוכן הביטוח. בוודאי שישנם סוכנים מקצועיים וטובים, אך יחד עם זאת, קשה לדעת האם הביטוח שנתפר ללקוח אכן הוא החסכוני והנכון ביותר או שאולי העמלה היא זו שהכריעה. כמו כן, כך גם עובדות חברות השוואות המחיר השונות. כן, כן.

הרי אף חברה לא מרוויחה מהלקוח ישירות ולכן ברור שחברת הביטוח היא זו שמשלמת את העמלה לחברת השוואת המחירים.


אז מה שונה אצלנו?

אצלינו זה לא עובד באופן הזה.

אנחנו מתגאים לומר, שאנו משנים את אופי רכישת הביטוח, כך שיהיה מוטה הפעם לטובת הלקוח, כך שיהנה מכל העולמות.

אנו מקבלים את התשלום (ומדובר בתשלום מוקטן) מהלקוח ולא מחברת הביטוח ובכך מבטיחים לעבוד אך ורק, בשבילכם.

ככה אתם יכולים לסמוך עלינו שבאמת ניתן לכם את המוצר הטוב ביותר שניתן למצוא. זה התפקיד שאתם משלמים לנו עליו. בזכות המודל המיוחד, אנו חוסכים בממוצע 1,000 ש"ח בפרמיה השנתית בביטוח הרכב וכ- 400 ש"ח בפרמיה השנתית של ביטוח הבית שלכם.

בנוסף אנו מייעצים לכם מבין כל האפשריות מה הביטוח הנכון ביותר לכם מבחינת תנאים ומחיר.

אנו מאמינים מאוד במוצר שלנו עד כדי כך, שבמידה ואתם מרוצים מהשירות והמחיר שהשגנו אנחנו מתקדמים ובמידה ולא, ניפרד כידידים וללא תשלום עבור השירות.

אנו עובדים מול החברות הישירות והופכים אתכם ללקוחות ישירים של חברות הביטוח ורק חברות הביטוח, שקבלו ציון גבוה במדד השירות של משרד האוצר.

יחד עם זאת , אנחנו מעניקים לכל לקוח שלנו במידת הצורך, הטבת מנהלת תביעות אישית וחיצונית נפרדת מחברות הביטוח, שדואגת ללקוחותינו מרגע התאונה ועד לרגע קבלת הצק מחברת הביטוח בתעריף מוזל.

היא בעצמה תדאג שהרכב יגיע למוסך בהסדר ברמה גבוהה, שהלקוח יקבל את כל שמגיע לו מחברת הביטוח ללא כאבי ראש או בטן. השירות הנ"ל.


בעצם הלקוח מרוויח מעטפת ייחודית של גורם אובייקטיבי מקצועי מייעץ בעניין רכישת הביטוח והתנאים, מחירים מיוחדים ללקוחותינו מתוך חברות הביטוח הישירות והמובילות בבמדד השירות וכן מנהלת תביעות אישית שתטפל בכל מה שצריך מרגע התאונה.


המיזם שלנו,תורם רבות ללקוחותינו במועד רכישת הביטוח:

לתחושת הביטחון המלא שמי שמטפל בהם עובד רק בשבילם ,לזמן היקר שלהם, לחיסכון שלהם, לידיעה בבחירת הביטוח המלא ביותר והממוקסם ביותר מבחינת כיסויים שידאג להם במקרה הצורך וכן במקרה תאונה, מלבד הטיפול של חברת הביטוח שנבחרה לעבוד איתנו ע"פ ציון מדד השירות הגבוה שקיבלה, ישנה גם מנהלת תביעות אישית וחיצונית שתדאג להכל מא-ת. מרגע התאונה ועד לקבלת הצק.


אנחנו כאן לכל שאלה או התייעצות ללא עלות ומזמינים אתכם, הלקוחות החדשים, להכיר אותנו ולהצטרף לקהל לקוחתינו.




32 views0 comments

Comentarios


bottom of page